Rețeaua REGINA MARIA a extins colaborarea cu Druid pentru implementarea de asistenţi virtuali inteligenţi în divizia de customer care, după impactul pozitiv al asistentului virtual pentru manageri, Ana, lansat în luna aprilie.

Parteneriatul cu Druid a venit pe fondul creşterii complexităţii proceselor interne din REGINA MARIA, în urma extinderii geografice, a achiziţiilor de alți jucători de pe piață şi a creşterii portofoliului de servicii medicale oferite. Numărul mare de tehnologii şi aplicaţii software interne folosite a dus la nevoia celor peste 100 de manageri din REGINA MARIA de a avea o soluţie simplă de comunicare cu sistemele informatice, prin care să răspundă rapid la orice tipuri de solicitări și aprobări de cheltuieli, bugete, contracte, salarizări sau cereri de concedii.

Special pentru furnizorul medical privat, Druid a proiectat asistentul personal Ana, un chatbot inteligent integrat cu cinci sisteme operaţionale, antrenat să preia sarcini, să comunice decizii şi să opereze în sistemele interne într-un mod securizat. Ana este apelată şi răspunde managerilor echipelor medicale, de vânzări şi suport clienţi prin intermediul Microsoft Teams, aplicaţia colaborativă care poate fi accesată direct de pe telefonul mobil. Ana cunoaşte structura organizaţiei, numele, funcţiile şi rolurile oamenilor, înţelege contextul şi dă întotdeauna răspunsuri simple, clare şi inteligente.

“Datorită chatbotului, economisim zilnic aproximativ opt ore de lucru, doar la nivelul echipei de senior management. În plus, această eficientizare le permite tuturor celor 100 de manageri care folosesc asistentul personal Ana să se implice în activităţi cu valoare adăugată mare”, explică Cosmin Panaete, Business Processes Director, în cadrul reţelei Regina Maria.